На допомогу педагогу інклюзивного класу
Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення
Не відповідають віку того, хто говорить |
Самостійно не зникають, а закріплюються |
Позначаються на подальшому розвитку дитини, затримуючи й ускладнюючи його |
Потребують логопедичної допомоги |
Діагностика мовленнєвих порушень
Медичний аспект |
Логопедичний аспект |
Психологічний аспект |
Визначення часу і причин порушення |
Встановлення порушеного елементу мовленнєвої системи, визначення ступеня порушення та його структури, їх локалізації |
Виявлення особливостей формування особистості, впливу дефекту на комунікативну функцію мовлення, всебічне вивчення пізнавальних психічних процесів |
Класифікація мовленнєвих порушень
Клініко-педагогічна класифікація |
Психолого-педагогічна класифікація |
До порушень усного мовлення відносяться:
До порушень писемного мовлення відносяться:
|
Порушення засобів спілкування:
|